ترکیب سیر سیاه و میخک برای درمان زود انزالی/09109483228
تاریخ : شنبه 25 دی 1400
نویسنده : امیر عباس

ویژگی های محصول :

وزن بسته : 170 گرم
مناسب جهت : برای کاهش وزن و کبد چرب و زود انزالی
زمان مصرف : روزانه یک تا سه نوبت
شرایط نگهداری : در جای خشک و خنک (پس از باز شدن درون یخچال)

 

 

نحوه و زمان مصرف :

استفاده از سیر سیاه با شکم خالی و قبل از خوردن وعده‌های غذایی تاثیر آن را بیشتر‌ می‌کند. به این منظور توصیه‌ می‌شود روزانه بین ۱ تا ۳ عدد سیر مصرف شود. همچنین از آن به عنوان طعم‌دهنده و چاشنی در انواع غذاها استفاده‌ می‌شود. گنجاندن این محصول در وعده‌های غذایی به سلامتی شما کمک شایانی خواهد کرد.

 

موارد منع مصرف:

در صورت مصرف داروی ضد انعقاد با پزشک مشورت کنید.

زنان باردار و خانم هایی که نوزادان زیر شش ماه دارند.

 

از خواص سیر سیاه برای درمان و بهبود زود انزالی استفاده می‌شود.خواص سیر سیاه در ترکیب با سایر گیاهان مانند جوز هندی و میخک برای درمان زود انزالی موثرتر است.

خواص سیر سیاه برای درمان زود انزالی

 

زود انزالی یکی از مشکلات رایج آقایان است که موجب کاهش رضایت جنسی در میان دو طرف می شود.با استفاده از خواص سیر سیاه زود انزالی در آقایان به خوبی درمان می‌شود و کیفیت روابط زناشویی بهبود پیدا می‌کند.در گذشته مردم از سیر به عنوان یک طعم دهنده در مواد غذایی خود استفاده می کردند تا علاوه بر طعم و عطر خوشی که به غذا می دهد از خواص دارویی آن هم بهره ببرند.اکنون این سوال برای شما پیش می‌آید که سیر سیاه چیست برای زود انزالی مفید است باید به شما بگوییم سیر سیاه در واقع همان سیر سفید است که در دما و رطوبت خاصی به سیر سیاه تبدیل می شود خواص سیر سیاه از سیر سفید بسیار بیشتر است .زود انزالی در آقایان معمولا دلایل زیادی دارد مثل خستگی،استرس روزمره،مصرف غذاهایی با طبع سرد،افسردگی،اعتیاد به مواد مخدر و الکل و… با استفاده از خواص سیر سیاه می توان زود انزالی را به هر دلیلی که ایجاد شود درمان کرد البته برای اثربخشی بهتر باید علت زود انزالی را شناسایی کرد و حتما در جهت رفع آن تلاش کرد در کنار تلاش برای رفع مشکل استفاده از خواص سیر سیاه هم کمک زیادی در افزایش رضایت جنسی دارد.

خرید تلفنی از طریق واتس آپ یا تماس تلفنی 09101717765
1 بسته سیر سیاه دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 190 هزار تومان

 

1 بسته سیر سیاه دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 170 هزار تومان

 

2 بسته سیر سیاه دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 380 هزار تومان

 

2 بسته سیر سیاه دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 340 هزار تومان

 

3 بسته سیر سیاه دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 570 هزار تومان

 

3 بسته سیر سیاه دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 510 هزار تومان

 

خواص سیر سیاه چیست؟
سیر سیاه در مقایسه با سیر سفید نرم است طعم شیرینی دارد و بوی زننده سیر خام را هم ندارد.دارای آنتی اکسیدان‌های فراوانی است لینولئیک موجود در سیر سیاه برای زود انزالی مفید است.در واقع می‌توان گفت طبع گرم سیر سیاه درمان زود انزالی است. از خواص سیر سیاه خاصیت کلاژن سازی آن است که سبب جوان سازی می‌شود. سیر قرن ها در کشورهای آسیایی نظیر چین ،ژاپن،تایلند و… مورد استفاده قرار می‌گرفته و پوست خوب مردم در آسیای شرقی به علت استفاده از خواص سیر سیاه است

 

خواص سیر سیاه در درمان بیماری‌ها
از خواص سیر سیاه عبارتند از جلوگیری از بیماری‌های قلبی ،کاهش فشار خون،ضد سرطان،محافظت از سلول‌های کبدی،سبب چربی سوزی و کاهش وزن می شود،درمان زود انزالی و افزایش میل جنسی،افزایش سیستم ایمنی بدن و…

سیر سیاه برای ورزشکاران بسیار موثر است آنها می توانند مقاومت خود را بالا ببرند.سبب افزایش انرژی برای ورزشکاران می شود.سبب از بین بردن التهابات ناشی از سرماخوردگی می شود.سولفور موجود در سیر در کاهش دردهای عضلانی موثر است.افرادی که مشکلات پوستی دارند مانند اگزما،خشکی و آکنه می توانند سیر را به صورت خام استفاده کنند خاصیت کلاژن سازی سیر سبب بهبود این نوع از مشکلات پوستی می شود.سیر سیاه ادرارآور است و در کسانی که مشکل احتباس آب در بدن و ورم بدن به علت انباشته شدن آب در بدن را دارند بسیار مفید است .سبب کاهش کلسترول بدن می شود و مانع از یبوست و مشکلات گوارش می شود و به هضم غذا بسیار کمک می کند.

سیر سیاه از تخمیر سیر معمولی بدست می‌آید سیر را 60 تا 90 روز بین دمای 60 تا 77 درجه سانتی‌گراد قرار می‌دهند سپس سیر ژله ای شکل می‌شود و رنگ و مزه آن تغییر می‌کند.خواص سیر سیاه طی مراحل تخمیر بسیار افزایش پیدا می کنند و استفاده از آن راحت تر می شود.

خرید سیر سیاه برای زود انزالی

استفاده از خواص سیر سیاه برای درمان زود انزالی

سیر سیاه برای درمان زود انزالی بسیار مفید است زیرا علاوه براین که سبب درمان زود انزالی در آقایان می‌شود خواص سیر سیاه برای درمان و بهبود بیماری‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد کاملا بی ضرر می‌باشد شما با استفاده از یک داروی گیاهی مفید می توانید کیفیت روابط زناشویی خود را افزایش دهید. سیر سیاه دکتر بیز برای زود انزالی به شما کمک می کند تا مشکل خود را به راحتی درمان کنید .امروزه با تغییر سبک زندگی و تمایل به استفاده از غذاهای فست فودی تقریبا می‌شود گفت بیشتر غذاهایی که استفاده می‌کنیم طبع سردی دارند این سردی سبب می شود که مدت زمان طولانی تری زمان ببرد تا فرد تمایل به برقراری روابط زناشویی داشته باشد همین وقفه های طولانی مدت هم سبب زود انزالی می‌شود سیر سیاه طبع گرمی دارد و همین طبع گرم سردی میان روابط را از بین می برد.سبب کاهش استرس می‌شود.خواص سیر سیاه سبب می‌شود مدت زمان روابط زناشویی افزایش پیدا کند در نتیجه سبب افزایش اعتماد به نفس شخص می‌شود

 

نحوه مصرف سیر سیاه برای درمان زود انزالی

همان طور که گفته شد سیر سیاه و درمان زود انزالی با یکدیگر رابطه مستقیم دارند .برای مصرف خواص سیر سیاه نکاتی وجود دارد که باید حتما برای نتیجه گیری بهتر آن را رعایت کنید سیر سیاه طبع گرمی دارد حاوی مواد لینولئیک و کولین است این مواد سبب می شود تا زود انزالی درمان شود اما توجه کنید بهتر است سیر سیاه در غذاهایی با طبع سرد استفاده شود مانند ماهی شما می توانید ماهی را با سیر سیاه طعم دار کنید و آن را داخل فر بپزید سعی کنید از سیر همراه غذاهای آبکی استفاده نکنید حتی در غذاهای سرخ کردنی هم از سیر سیاه استفاده نکنید زیرا خاصیت سیر سیاه برای درمان زود انزالی با نوع طبخ آن رابطه مستقیم دارند و ممکن است خواص سیر سیاه به طور کل از بین رود و یا به میزان زیادی کاهش پیدا کند.

 

ترکیب سیر سیاه و جوز هندی برای درمان زود انزال
ترکیب سیر سیاه و جوز هندی در درمان زود انزالی بسیار مفید است جوز هندی خواص دارویی و درمانی بسیار زیادی دارد جوز هندی سبب افزایش میل جنسی،فعالیت جنسی و قدرت و انرژی جنسی می‌شود.جوز هندی به تنهایی به عنوان یک دارو برای تحریک جنسی به کار می‌رود جوز هندی دارای بیو مولکول هایی است که سبب تقویت استقامت،نشاط و بهبود سلامت جنسی می‌شود و در ترکیب با سیر سیاه مانند یک بمب تقویت جنسی عمل می کند نحوه استفاده از جوز هندی به این صورت است که می‌توانید سیر سیاه و جوز هندی را با هم در داخل غذاهای خود بریزید و از ترکیب این دو ماده برای بهبود مشکل خود استفاده کنید.

 

ترکیب سیر سیاه و میخک برای درمان زود انزالی
میخک از جمله گیاهان موثر در درمان زود انزالی و تقویت قوای جنسی است عطر میخک سبب تحریک فرد می شود و به نوعی سبب افزایش گردش خون در آلت تناسلی و نعوظ می شود برای استفاده همزمان سیر سیاه و میخک می توانید هر دو آن ها را برای طعم دار کردن غذاها استفاده کنید و مرغ و گوشت و ماهی را توسط میخک و سیر سیاه طعم دار کنید البته باید حداقل به مدت 2 تا 3 ساعت این مواد را در یخچال بگذارید تا طعم بگیرند و یا می توانید شیر و سیر و میخک را باهم ترکیب کنید و با اضافه کردن مقداری عسل آن را میل کنید و از ترکیب معجزه آسای آن بهره مند شوید.

درمان زود انزالی با سیر سیاه دکتر بیز
شما می توانید با خرید سیر سیاه برای درمان زود انزالی از محصولات دکتر بیز برای بهبود و درمان مشکل خود استفاده کنید با مراجعه به وب سایت ما می توانید سیر سیاه و یا سایر محصولات دکتر بیز را انتخاب کنید در سریعترین زمان ممکن محصول بدست شما می‌رسد. قیمت سیر سیاه دکتر بیز برای زود انزالی بسیار مناسب است شما با مصرف روزانه سیر سیاه علاوه بر این که مشکل زود انزالی خود را کاملا طبیعی و با داروهای گیاهی رفع می‌کنید می توانید از سایر خواص دارویی و درمانی سیر سیاه هم استفاده کنید. با خرید سیر سیاه دکتر بیز برای زود انزالی دریچه جدید از روابط زناشویی به سوی شما گشوده می‌شود و تغییرات چشمگیری را در روابط خود مشاهده می کنید و هر دو طرف به رضایت جنسی مطلوبی می‌رسند.

سیر سیاه برای درمان زود انزالی

نحوه استفاده از سیر سیاه دکتر بیز
خواص و ویژگی های منحصر به فرد سرسیاه سبب شده است متخصصان ما در شرکت دکتر بیز علاقه مند به تولید این محصول و فرآوری سیرسیاه شوند و محصولات مختلف این ماده را تولید کنند یکی از این محصولات قرص سیر سیاه است که مشخصه و ویژگی اصلی آن درمان زود انزالی در آقایان است.خوب طریقه مصرف سیر سیاه دکتر بیز به این صورت است که آقایان باید روزانه بسته به تشخیص کارشناسان بین یک یا سه قرص سیر سیاه را مصرف کنند البته باید قبل از وعده های غذایی و با شکم خالی این قرص را میل کنید تا اثر بخشی آن بیشتر باشد از پودر این محصول به عنوان چاشنی غذاها می‌توانید استفاده کنید در غذاهای سرخ کردنی،آبکی مانند انواع سوپ‌ها و آش ها،و غذاهای داغ به علت از بین رفتن لینولئیک آن ،که ماده موثر در درمان زود انزالی است بهتر است استفاده نشود و در غذاهای خنک و کبابی از این چاشنی استفاده کنید و استفاده از این محصول به صورت خام یا آب پز بسیار برای درمان زود انزالی موثر است.

 

 

 

 

 

 

مقالات
محصولات مشابه

مقایسهافزودن به لیست
سیر سیاه در کرج

مقایسهافزودن به لیست
سیر سیاه فرآوری شده دکتر بیز

مقایسهافزودن به لیست
چای سبز لاغری ۵۰۴۰

مقایسهافزودن به لیست
لباس مرد عنکبوتی شگفت انگیز دور از خانه

مقایسهافزودن به لیست
کفی ژله ای افزایش قد
بازگشت به بالا

راهنمای خرید از پروشاپ
ثبت سفارش

رویه های ارسال سفارش
شیوه‌های پرداخت
خدمات مشتریان
پاسخ به پرسشهای متداول
رویه‌های بازگردانی کالا
شرایط استفاده
حریم خصوصی
خدمات پروشاپ پلاس
همکاری با سازمان‌ها
فرصت‌های شغلی
تماس با پروشاپ
درباره پروشاپ
عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید*

ثبت نام
خرید تلفنی از طریق تماس با شماره فوق یا از طریق واتس آپ

( تماس با شماره ثابت فقط از ساعت 9 تا 13 بعد از ظهر )02634656065

( تماس با همراه از ساعت 8 تا 24 شب )09101717765


پیگیری سفارش

پرسش و پاسخ


فروشگاه اینترنتی من و تو خرید
فروشگاه اینترنتی من و تو خرید واقع در استان البرز در شهرستان کرج می باشد. شما عزیزان در سراسر ایران می توانید براحتی از طریق سایت اقدام به خرید نموده و در کمترین زمان ممکن از طریق ارسال پستی سفارشات خود را دریافت نمایید. فروشگاه من و تو خرید دارای نماد اعتماد وزارت صنعت و معدن و تجارت است و با اطمینان می توانید خریدی امن را تجربه نمایید.

آدرس : کرج -محله دهقان ویلای دوم ، بلوار شهید حدادی (کرج نو) ، بلوار برادران[شهیدان فراهانی] ، پلاک 0 ، طبقه همکف تلفن 02634656065
تمامی کالاها و خدمات حسب مورد دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد.
فروشگاه من و تو خرید در خدمت شماست

 

 

http://persiankharid24.ir/product/%d8%b3%db%8c%d8%b1-%d8%b3%db%8c%d8%a7%d9%87-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%b2%da%af%db%8c%d9%84-%d8%aa%d9%86%d8%a7%d8%b3%d9%84%db%8c/




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید